vi är alla wannabees

Det tog emot att vakna och stiga upp idag, det kan jag lova. Ska försöka att inte gnälla mera över det, för jag mår så hell mycket bättre än igår, det kan jag lova. 

Fick skjuts av syrran i morse, det gjorde min dag lite. Jag hade inte velat cykla i regnet. För det är ungefär hur vårt svenska härliga vårväder vidliknar. Regn, regn, och en gnutta regn. Iallfall. Vi började med lite engelska, fick tillbaka det oförberedda provet, mvg-, det gjorde min dag lite också. Sedan var det dags att sminka och fixa sig inför spexfotot. Det målades och sminkade, och sprayades.  Ja, alla gjorde allt och efter en timme hit och dit var toaletten helt förstörd efter all min hårfärg. Städtanterna var nog inte så glada sedan nej. Men sedan var de dags för att ta foto. Blev nog ett ganska bra foto tror jag faktiskt.

Sedan hade vi spanska, avslutningsövning och lite annat smått och gott. Tråkigt med andra ord. For hem, duschade, blev återigen brunhårig och ren(!!!!)! Sedan var det dags för föräldrar möte på skolan. Naturligtvis skulle vi vara närvarande just idag, tråkigt värre. kollade på allas photostorys och minglade runt och kollade på friggebodarna. Inge vidare, så vi och alla andra stack ganska tidigt. For ner i byn, inhandlade lite viktiga saker. Typ som tuggummi och minimajs.  Så nu tänkte jag sätta mig med mina minimajs och finputsa lite på inlämningen av boken som ska lämnas in imorgon. Så dags att sätta mig i arbete.

Fredag imorgon, det gör min kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0