stay the night

Jag la benen bakom nacken efter att förgäves ha försökt hitta något roligt att göra ikväll. Men icke, så klart inte. Istället så begav jag mig mot hökön med halva min familj, eller tja, 3/4 då jag inkluderat mig själv. För att gratta Sven som fyller år  idag. Stort grattis. Det blev mycket god fika, och sång, prat, dooley's, och oerhört mycket skratt. Det blev en ganska mysig kväll trots att oddsen kanske inte var de bästa. Ångrar faktiskt inte att jag följde med, roligt att träffa alla igen. Inte för att jag ens kommer ihåg att jag träffat dem förut, men tydligen så kommer dem ihåg mig. Det var alltså inte igår.

Nu har vi begett oss hem igen, och jag är trött som ett as, bokstavligen. Det får man vara. För imorgon ska jag ägna dagen åt min svenska redovisning. Vilket lär hamna även in på söndagen. Usch, jag ser inte fram emot detta.


tusen grattis!


lite tur har jag haft med mig idag, trots allt! :)

 
en klänning/tunika från gina tricot fick hänga på ikväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0