When you meet the one, the other is always close

Dansshowen igår var mycket bra och alla var hur duktiga som helst! Resten av dagen satt jag och läste de resterande typ 200sidorna jag hade kvar i boken. Vilket tog mig ett par timmar. Sedan skrev jag en text och förberedde det muntliga. Och det tog mig ungefär hela kvällen, still  not done. Men redovisningen idag gick bra, tror jag. Första utomhus idrotten hade vi idag också, och det blåste som fan. Riktigt kallt. Fast jag var inte med heller, ont i ryggen, plus att vi ändå bara spelade brännboll. Och en poängräknare behövdes, klart jag är där och ställer upp. Sålänge jag får vara fullt påklädd.

imorgon är det dags för nationella i matte igen. Får hoppas att det går som det ska. Wish me luck!

förresten, så verkar det finns folk som tror att min mamma inte får vara kvar i sverige? hahaha. Var nog det värsta jag hört på ett tag. Det är i vilket fall inte så, och hon är där enbart på semester och kommer hem på söndag. Så, nu vet ni alla som pratar och inte vet något om det :) Hon är enbart på semester!

nu ska jag fortsätta att kolla på top model. pusshej leverpastej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0