it's a love story

Sitter och läser igenom engelskan tills imorgon, och tycker skyscrapers är det fulaste ordet i hela boken. Skyscrapers. Det känns som ett dåligt försök till att översätta skyskrapa från svenska till engelska. Sånt man lägger märke till när man har jävligt tråkigt och har pluggat i princip hela dagen.


Men tänkte jag skulle hoppla in i duschen snart, behöver något lite uppiggande, för jag är så jäkla trött. Har suttit och läst svenskan högt för mig själv också, första gången 15minuter, vilket blev för länge. Andra gången gick de på 10minuter, som det ska vara, men jag ska korta ner det ännu mera, bättre att ha en minut mindre, än en minut för mycket.

Jag slänger in ett par bilder ifrån igår bara för att bryta isen här lite, tråkiga inlägg!



haha, de två första bilderna ska ni inte ta för seriösa om ni ser omgivningen. Vi satt och pratade lite enskilt, det är inte som det ser ut som. Trevligt prat iallfall. Ni tjejer är för söta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0