You call me a loser, say I'm just a user

vilken härligt bra kväll det blev igår.
Runt halvtio vände dannes bror bilen ut mot pjättryd, länshult för att vara med punktlig. Där startade vi kvällen med lite gh, och sen for vi vidare ut på sjön med gott att dricka och fiskespön. Mycket till fiskelycka hade dem inte, men det blev mycket att prata om och vi fick se ett stjärnfall. :) Efter någon timme frös jag ihjäl och vi drog hem igen. Lite gh, och sedan stack vi ut för att bada i badtunnan. Sjukt varmt och sjukt skönt. Killarna tog även sitt första doppp i sjön för iår, även om det tog typ  hundra år innan de faktiskt hamnade i vattnet. Bra jobbat. Jag å andra sidan bangade faktiskt, men inte på grund av kylan i vattnet, utan för att jag inte såg ner i sjön, typ botten.
Det var också där spökberättelserna började, det hatade jag dem lite för. (a) Men där satt vi någon timme innan klockan drog iväg och timmen var kommen att dra sig hemmåt. Skit att jag inte tog några bilder, jag hade ju faktiskt kameran med mig. aj aj aj! men, ni förstår nog hur vi hade de :)

idag vaknade jag klockan 9! Insane. Och det första jag gjorde var att gå ut och gå en runda med padre. Det är inte likt mig, inte alls, men någon gång måste man ju överraska sig själv. Det blev visserligen längre än ner till time, för sen blev nog molle lite trötter i benen. Lillen som växt 5cm på höjden. Stor kille nu. :)
Sedan blev det lite städning, och gubben har varit tillbaka med min dator nu, så nu är jag glader igen. Och oth är kvar, så han behöver inte matas till några korpar, inte halshuggas heller för den delen. Sedan somnade jag, tills nu ungefär. Och nu har jag lite småångest över vad som ska hända ikväll. Ingenting verkar det som, man får väl stanna hemma i sängen då, den lockar en del actually!

Hoppas ni andra får en bra kväll iallfall :)
puss!

bilden är inte tagen igår. Jag hittade den på någons facebook, minns inte vems nu. men jag hoppas det var okej att jag lånade den, annars får väl personen hugga till!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0