when the sun is rising, I am too.

Mihi, idag fick jag mig lite sovmorgon. Hemma och passa molle och syr på mitt lapptäcke. Vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra, haha, men jag har sytt ett par stygn iallfall. Tänkte att jag snart skulle bege mig ut och gå en runda med doggy för att sedan bege mig till skolan. Slapp skoldag idag, skulle ha slöjd typ hela dagen, och efter lunch ska vi ha hjärt och lugn räddning, och sista  lektionen får vi besök av författaren Zulmir Becevic som skrivit boken "Resan som började med ett slut" - ska väl bli ganska intressant att lyssna på, way much better än en vanlig lektion.

Men ja, det är väl dags att få ur tummen från baken och sätta igång me släpandet.
 vi hörs senare! Pöss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0