where in heaven have you been all my life?

Tjenixen!
åh, imorgon är det bara en lektion för oss, som för visso är nationella prov i spanska, det muntliga för min del. Sedan styr vi bussen mot det härliga göteborg, och förhoppningsvis har vi med oss vackert väder både för fredagen och lördagen. Det pirrar faktiskt lite i min kropp, på ett väldigt mysigt sätt. Kan inte riktigt bärga mig tills vi hoppas upp i den första karusellen, som troligtvis kommer att bli balder, de var de förra året iallfall. Och alla andra gånger jag har varit där. Skrika sig hes i varje karusell, och sjunga till låtarna som spelas. Vakna dagen efter utan röst, för att sedan ta sig en tripp till stan, eller antingen liseberg och förvränga rösten lite till. Mihi, detta känns bra. Stort plus på balders som är på lördagkvällen också, fullspäckad helg med otroligt roliga saker.

Men detta händer inte förrän imorgon. Idag är det torsdag, skolan har gått som de gått. Oförberett prov i engelska, någon viskade att de verkade ha gått ganska bra för mig, men det är inte vad min magkänsla säger mig. ack! Vi hade lektion med våran egna lilla CB idag, Christian Bjelk för er som inte känner till cb. Hans lektioner är alltid lika speciella, dock ganska roliga för han är lite egen. Det blev armbrytning, längdmätning (jag har förövrigt, enligt christian krymp 2cm sedan jag mätte mig sist hos polisen. Vilket jag blev lite ledsen över, som om jag inte vore tillräckligt kort när jag var mina 1,55m lång) det visade sig vara lite fel, utan att jag faktistk hade växt till mig en hel centimeter, tänk er de alltså!

När jag kom hem möttes jag av en annan slags glädje. Har fått hem avslutningsklänningen nu, mihi. Och ännu bättre, den passade till och med ;D ;D! Så nu behöver jag inte oroa mig över det längre, which is pretty good. Lite sneak peak kan ni få, fast bilderna är ju lite si och så eftersom klänningen vart ganska skrynklig och jag hade tights på mig som jag absolut inte orkade ta av mig. But, enjoy!

haha jag vet att ni gillar min glada min, egentligen hatar jag folk som målar över sitt ansikte, men detta var faktiskt för ert eget bästa :) Tjiiing!



Kommentarer
louise

sjukt fin :) vilken storlek tog du?

2009-05-31 @ 15:44:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0