091104

Det är den 4e November, klockan är nu 16.32 och vi har upplevt årets första snöfall.
Ett tag kändes det nästan som att det vankades snöstorm och det strömmade förbi en våg av julsånger. Ganska skön känsla. Tror jag kan börja gilla julen iår.

Förutom denna bravad har vi varit med om mycket annat i skolan idag känns det som. Inte en seriös minut i ladan. Matten bestod av allt annat än mattetal, frukosten var som den brukar vara och resten av lektionen spenderades på stan. Mest vid parfymerna. Vi nästan skippade den goda lunchen efter att ha köpt ett kilo godis som vi mustigt skulle kränga i oss under en film på engelskan. En runda genom staket och söndriga plantor hann vi med innan lektionen började. Vet inte riktigt vad vi tänkte när vi köpte godiset, för det var säkert 900g kvar när filmen var slut. Vi sprang till stationen också, tårarna bara rann för mina kinder av någon anledning. Var nog mest för att jag tog i för kung och fosterland. hehe. Nej, det berodde på kylan. Ofta när vi springer som bäst och kämpar som mest är tåget försenat. Även idag. Trist och bra. För vi hade troligtvis inte hunnit med tåget annars, och trist för att vi kämpade som vi gjorde. Tågresan spårade ur som den alltid gör av någon anledning. Galet bra.
- lite kul, lite elakt.
Tänk er den frasen med en skånsk dialekt! Love it! Hehe

Denna helgen kan jag lova er att jag ska njuta av, till fullo. För den kommer att bli så bra enligt våra planer. Right bros? :D

nu måste jag börja läsa igenom det jag skrivit, för tydligen kan det bli jätte fel när jag skriver. Och jag lovar, de får man höra i skolan!


Kommentarer
Anonym

lova att ta hand om kunden även ikväll KIRRE

2009-11-04 @ 18:18:48
URL: http://amandut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0