bad romace

Blev en trevlig promenad i duggregn. Mycket att prata om varje gång känns det som. Samma vanliga runda. Nu är jag hemma igen, eller för ett par timmar sedan egentligen. Sitter bänkad i soffan med datorn i knät och jobbar med engelskan som vi ska göra imorgon istället för att vara i skolan. Fastnade lite, så jag hoppade över till engelskahäftet. Om det nu intresserar er. Nu vet ni iallfall. Fick plötsligt väldigt mycket som ska göras nu känns det som, svenska häfte 1 & 2. Engelska häftet. Engelska hantverkgrejen. Matteuppgiften. Läsa både bok 1 & 2. Lite saker att skriva på min to-do-list som inte excisterar just nu. Dags att göra en tror jag minsann.

Imorgon vid halv 4 tror jag att det blir att träffa lisen och amadeus. Vi ska göra färdigt vårt matteprojekt som förövrigt är riktigt tråkigt och meninslöst. Vi gör vad som måste göras helt enkelt.
Snart nana, först nya avsnittet oth!
godnatt!


jag saknar johannas pool lite. hehe


Kommentarer
okej

vilken hemsida kollar du oth på?

2009-11-11 @ 17:35:03
johanna

Haha, jag med! men till sommaren kommer den fram igen :D

2009-11-11 @ 20:59:13
URL: http://joohannandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0