do that shit, do that shit!

Äntligen har jag blivit klar med redovisningen av barngymnastikens medlemsavgifter och så vidare. Det har tagit ett par timmar minsann, vet inte hur, men räkningen slutade på 1000 kr mer än vad det skulle vara. Räknade om, fick samma tal, räknade en gång till och vipps så försvann 1000 kr. Man bör nog inte sitta och räkna en massa så här dags på kvällen, inte jag iallfall.

Ullared var lika underhållande som alltid. Den där Morgan alltså. söt morgan. Nej minsann, tiden rinner iväg snabbt som blixten. Borde egentligen ha gått och lagt mig för några timmar sedan. Fast så har det ju inte riktigt blivit. Vem ska man skylla på egentligen? Får grumla lite på de nu när jag släcker ner datorn och börjar räkna får tills jag somnar. 104 ska jag komma upp i ikväll hade jag tänkt. Fast eftersom jag, som jag tidigare nämnde, inte borde räkna såhär sent så kommer även det att gå åt skogen, lika mycket som att jag borde ha sovit för timmar sedan. Allt går lite utför nu minsann. Nej, nu blir sitter jag mest och babblar på för att jag egentligen inte vill stänga av datorn och jag vill inte riktigt gå och lägga mig nu. Därför fortsätter jag att skriva, ganska medvetet om väldigt onödiga saker, som det här. Fast nu insåg jag att jag inte kan hålla på såhär länge till för då kommer orden ta slut, även mitt batteri på datorn. Som håller i ca 10 minuter till. Oj. Vafan, godnatt!

förresten så har jag förälskat mig i p.diddy, christina aguilera - tell me, all over again.
nej, godnatt, igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0