don't you black or white me

Fasen vad jag har nötat idrott. Inte fan vill de stanna kvar utan det ska rätt in och rätt ut. Antar att det kommer att gå ganska så åt skogen det där idrottsprovet. Lyckades få med mig syrran ut i byn en runda, trots ösregnet. Inhandlade nya underkläder för 500e gången. Mollefan!! Lite annat smått och gott blev det också. Sedan var det rätt hem och nöta idrott åter igen. Sitter fortfarande inte. Kommer inte att sitta heller. Ack.

Nåväl, nu har jag tränat lite dans här hemma, gått igenom det vi körde igår så att jag inte glömmer de. Lite har jag redan tyckts glömma, fast, ja, det kommer. Nu ska jag kolla på ullared och sedan återgå till nötningen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0