don't you love in vain, cause love won't set you free

Jag fortsätter i mitt spår från igårkväll. Jag har nu läst en timme i min bok. Aktiv pluggare helt enkelt. Lär väl fortsätta såhär hela dagen antar jag. Anyway. Ska försöka tvinga med syster ut i byn en runda. Har lite saker jag vill inhandla. Förhoppningsvis blir det en lätt match att få ut henne, hon har tendensen att kunna sträva emot.

Vad roligt att alla älmhultare är så glada över sin studiedag! Jag själv har nästan börjat sluta uppskatta mina lediga måndagar. Om ett par veckor blir det schemaändring, och då har vi inte kvar vår lediga måndag. Då kommer jag nog ångra att jag inte utnyttjade den till max.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0