kärlek vid sista ögonkastet

Pepparkakor med "godjul", hjärtan, granar, snöflingor och stjärnor. Jag tror årets gymnaster kommer bli glada över dessa. Trevlig liten stund på haganäs i vilket fall som helst. Glaserade ca 100 stycken, förhoppningsvis ska det räcka till var och en. Sedan skjutsade Linda hem mig och jag slängde i mig lite mat. Gick ner med molle till byn, träffade alla ägk-are igen och drog mig hemåt åter igen.

Vid fyra ska jag träffa julls på ikea, vid snurrdörren. Förra gången vi sågs där såg jag en liten tant springa rätt in i rutan. Jag kunde inte låta bli att skratta lite för mig själv, men ack, stackars liten dam. Som antagligen vid det här laget precis blivit av med sin bula i pannan. En liten parantes. Iallfall så ska vi fika lussebullar och kaffe med amanda och lisa. Jag behöver som jag skrev till amanda "min dagliga dos av ff (fantastic four)!" Det är inte alltid så lätt utan dem minsann. Alltid samma saknat av FR1 när man har helg.



hehe, bara för att få med alla på ett hörn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0