juluppvisning 09

Ganska skönt att ha uppvisningen överstökad faktiskt. Kaos skulle jag nog vilja kalla det. Duktiga gymnaster är de iallfall. Även om allt runt omkring blir lite fel.




lite bilder att bjuda på. kallabalik som ni ser. hehe. fina barn.

min dag har för övrigt varit mycket bra. Ett par timmar på ikea resulterade i fyra gardinstänger, 2,25 meter tyg och en helt protion med köttbullar och pommes. Även en liten dessert till det, inte så tokigt för att vara måndag. Idrotten har väl typ lagts åt sidan, det får gå som det går. Hur mycket jag än läser det så fastnar det inte riktigt.

nu är jag tröttast och nu ska jag sova. Det har förövrigt tagit mig en timme att lägga upp dessa bilder, på ett ungefär. Ja, blogg.se är nog lite segt trots allt amanda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0