feeling the moment slip away

Egentligen så vågar jag inte publicera några bilder, men jag utmanar ödet och gör det ändå. Några, några få bilder bara.



där stannar vi nog.


Idag har jag för första gången i mitt liv haft fokus på en hel innebandy match. Jag och Bude satt nämligen i sekreteriatet idag och antecknade och klockade allt för fulla muggar. Lyckligtvis slutade det väldigt bra för älmhult, 9-3, men det var nog första och sista gången jag sitter där.
Har varit och firat farsdag nu också, mycket god fika med familjen. Även om jag mest misslyckades med tårtan som jag lämnat utanför frysen. Lika glad var han för det, för han vann på lotterna vi köpt och blev nöjd med tröjan vi kirrat. Frid och fröjd.

nu ska jag lägga mig och kolla oth.
imorgon ska jag skriva svenska.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0