frieeends


fantastiskt fina flickor de där. "fantastisc four" som julia själv hade skrivit under denna bild. Själv är jag ganska nöjd med att jag är en halvmeter kortare än alla andra, känns bra. Något annat som också känns bra är att det är torsdag imorgon. Vanligtvis skulle det innebära frisörteknik. Nu verkar de innebära att vi ska vara florister, om det nu går enligt planerna. Vi ska nämligen byta hantverk för ett par dagar. Fast informationen på jb har aldrig riktigt varit något att hurra över. Å andra sidan kan även det vara trevligt att prova på. Alltid lär man sig något.

nu har jag förtuggat mitt tuggummi, förätit mig på mat och (nästan) gråtit över molles bortklippna rumphår. Dags att dra sig mot sängen och somna till one tree hill. det skulle göra mig lite gladare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0