gorgeous

Svettig cykeltur till klöxuhlt. Idag var det bara jag och Elin på gympan, blev lite sådär stressigt. Fast fick god hjälp utav linda och även astrid. Kul att det finns så många som ställer upp på att hjälpa till med dessa livliga, roliga, helt galna barn. Känns lite tråkigt att byta grupp på något sätt, fast ändå roligt att uppgradera sig lite. Avslutade timmen med en minst lika svettig cykeltur hem, med lite sällskap.

Nu sitter jag som fast klistrad i soffan med min shopaholic bok.  Ska börja på kapitel 4 av 24. 21 kvar, gogo! Har även pepparkaksburken i knät, inte så tokigt de heller. Tänkte sätta igång någon film runt 8 då jag förhoppningsvis läst några kapitel till. Film hade jag tänkt att hinna med ikväll innan jag går och nanar.

fast, de är nog ett tag till.
tjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0