jobbig situation

Jag står i mitten av ett dilemma.
Som ni säkert alla vet är det ju fest på aktivitetshuset imorgon, som jag absolut inte tänker missa. Problemet är att jag blir tvungen att stiga upp klockan 4 på lördagnatt/morgon beroende på hur man ser det. Frågan är då hur hårt man bör gå in för det? Alla säger att man kan ha roligt på en fest utan alkohol. Innerst inne vet vi nog allihopa att man inte har roligt utan. Varför skulle man då dricka? Mina vänner verkar ha stora planer inför imorgon vad gällande allt.

Ett annat alternativ jag har är att köra en all-nighter och gå hem klockan fem då bilen lämnar älmhult mot nässjö och förhoppningsvis vara lika pigg i bilen som på festen. Eller om jag ska lämna festen tidigt och entra sängen tidigt så att jag hinner sova ruset av mig i några timmar och troligtvis vara dödstrött när klockan ringer vid 4tiden.

Många problem som måste lösas.
Jag vill helst inte veta vad som kommer att hända. Jag tar det som det kommer helt enkelt. Förhoppningsvis kommer mina kloka vänner att be mig gå hem i tid, jag vet att jag kan lita på dem, de vill mitt bästa. ELLER VILL NI?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0