julmässa på johnbauer

För att komma på andra tankar borde jag kanske berätta om min dag istället. Ja minsann.

Sovmorgon till klockan kvart över 12. Jag for ner till ikea vid 10 och träffade julia och amanda. Vi sprang rundor och levde livet inne på barnavdelningen. Flashback till barndomen då man fortfarande kunde sitta i dessa små stolar och måla med duttpennor. Good times. Nåväl, tanken var att vi skulle äta mat där, oturligt nog öppnade inte restauragen förrän klockan 11. Ganska så kört för vår del. Vi beslutade oss för macka på hartmans och sedan gå ner till stationen. Klampade in på skolan klockan 12 och klockan 1 fick vi håltimme till klockan slog 4. Det blev lite shopping, thaimat och lite annat trevligt. Klockan fyra var vi tillbaka på skolan och vid 5 började det komma folk. Försäljning, schamponering, och massage var det vi spenderade tiden med. Klockan 8 var vi redo att åka hem. Under dessa 3 timmar hann jag med att massera tre personer, varav en skitsöt(!!) liten pojke. Schamponera en frisör gjorde jag också. Kändes lite sådär med tanke på att hon antagligen lade märke till alla fel jag gjorde, men snäll nog att inte kommentera det. En väldigt så mysig kväll på jb. Julmässa, åh så underbart mysigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0