kill me, leave me in the corner.

Cyklade ner till haganäs för att träna lite, bör notera att det regnade ganska bra också. Plus att jag var där från klockan 6 och dansade de tio sista minutrarna. Resten av tiden låg jag mest på golvet och kollade på när de andra gymnasterna övade inför tävlingen. Cyklade hem i racer fart klockan sju, fortfarande regnade det. Min inplanerade promenad med johanna var bara att glömma.

Nu har jag sörplat(öh?) upp min milkshake med banansmak. Nu står armhåret rakt upp på mina armar och mina ben skakar lite, tror det är en biverkning man får när man dricker glass. Jag ska krypa ner i soffan med ett fett täcke och fortsätta skriva svenskan. Minns jag inte helt fel så skulle den vara klar till imorgon, om jag inte känner för att skriva som fasen dagen innan de ska lämnas in vill säga.


fast naturligtvis ska jag kolla på ullared först! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0