kill the voice screaming in my head

En ganska så smärtfri spruta. Jag och Julia oroade oss nog alldeles för mycket i onödan. Jag var 2 sekunder från att lämna vårdcentralen när det var min tur. Fast jag bet ihop, utan en enda grimas. Måste ha varit för att man satt ute i korridoren och tog sprutan, där alla kunde titta på hur våra reaktioner löd. Jag gjorde dock bort mig lite med äggen där alltså. Helt totalförvirrande. Jag är alltså inte allergisk mot ägg, men jag äter inte det. Internt.

Jag åkte hem utan smärta, åkte till träningen. Tränade, dansade och åkte hem. Nu har jag skickat in den där förbannade svenskan. Känns gött. Har nu en mattestencil att göra och lite materialkunskap. Lätt match. Ska mest bara kolla på hårprodukter och kolla innehållet. Fast, orken ikväll är inte på topp alltså.

Vad hände med det elfte avsnittet vanligtvis brukar finnas nu?
nej, fruktsallad är vad jag behöver. Smärtan börjar komma i armen nu.
not funny.


Kommentarer
Anonym

kristin min arm dööör!

2009-11-24 @ 22:22:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0