love's a thousand miles away

Tydligen ska jag ta spruta v.48, thank god.
Dessutom har jag slängt 48 spänn i sjön också, för hårspray. Så jäkla onödigt men ändå så jäkla nödvändigt. Nu sitter jag och försöker bestämt koncentrera på mig på svenskan. Musik i öronen, tuggummi i munnen, datorn framför mig med dokumentet öppnat. Ändå går det inte.

haha nu fick jag mig ett litet gott skratt
"hörru foxy"
lite fel uttryck att använda om man inte vet vad ordet betyder, visst ångrar du att du skrev de nu va!!! hehe.

kanske också en av anledningarna till att min fokus inte är där den borde vara, msn.
nytt försök!


Kommentarer
Oscar R

haha, vem vet inte vad foxy betyder? :P

2009-11-12 @ 17:38:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0