pepparkakaaa

Då har vi tovat nästan hela dagen. Inte kul, inte tråkigt. Känns det bekant? Jag tycker själv jag skriver det ganska så ofta nu för tiden. Ja men ja. På morgonen pratade vi lite om mobbing. Inget roligt ämne någonstans faktiskt. Sedan träffade på tant eva eller hur hennes namn löd och fick känna och lukta på får. Eller fårens päls kanske man ska säga. Sedan gjorde vi lite olika saker av det. En bläckfisk vid namn Sune kom till världen och vi var stolta grundare till honom. Slutade klockan 2 idag, hann precis missa 2-tåget så jag, lisa och julia haffade de tre sofforna vid cafeterian och sov några minuter. Powernap ni vet. Kändes bra att promenera bort till tåget sedan. Fick lite skånebesök på tåget också.

Nu ska jag snart skynda mig iväg till barngympan.
och jag har ätit  min första pepparkaka för iår. Invigt julstämningen redan nu med andra ord. Fattas bara lite glögg, som jag inte tycker är gott. Jul är jul, glögg är jul. Därför dricker man glögg.
tiden rinner sakta men säkert iväg nu, gotta go. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0