who are you gonna turn to?

Jag blåste nästan av cykeln när jag skulle cykla hem från stationen. Jag vet inte om det berodde så mycket på vinden, kan ha varit mitt balanssinne som rubbats en aning. För ett kort ögonblick såg jag mig själv ligga inne i skogen med cykeln över mig. Vore en upplevelse. Som samtidigt påminner min om Kvarnavallen. Festen då Daniel skulle skjutsa mig på cykel, 7 km, lite på örat. En galen cykeltur som slutade med att vi vurpade ett par gånger. Detta var inte vad jag egentligen skulle berätta. Vad jag egentligen ville dela med mig av var den, rent ut sagt, asroliga timmen på matten. Freppa kom upp i målbrottet och INTE LITE HELLER!  Jag trodde nästan personligen jag skulle vika mig dubbel av skratt, sedan kommer nästa grej. Som förövrigt kan låta skittrist, men han ritade utanför whiteboarden och istället på väggen. Som han själv skrattade åt flera minuter senare. Sköna sköna freppa.

På engelskan hände ingenting. Jag och julia deppade mest ihop. Vi alla somnade på halvtimmes rasten när vi släckt ner i taket och lyssnade på relaxmusik. När vi slutade gick jag och julia in till stan och hon fyndade lite. Besökte lagerhouse och ville ha alla söta godis saker dem har där. Fast, dumma kärlek!

Kanelbulle och äcklig varm chockladmjölk (vatten) fick vi med oss på tåget, även amanda och alexandra. Ja, resten av historien vet ni ju redan. Nu ska jag njuta fullt ut av min sovmorgon imon.

väldigt bra tjejer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0