why don't you mind your own thing

Vilken bra och lång helg det har varit.
Julia cyklade ikapp mig när jag var på väg mot ikea, lite av en chock faktiskt, men ack så trevligt. Vi promenerade runt som 12åringar på byn och tittade till UF-företagen. Spann vidare mot torget där vi hämtade upp en amanda, gick vidare till hartmans för att träffa på lisa! Vi tog oss en kaffe och lussebullade lite. Även om dem mest tjabbade om Melissa Horn hade jag en mycket trevlig stund. Fick även lite company av robin, oscar och daniel. Vid kvart i 6 lämnade jag människorna på hartmans för att gå vidare mot linnéhallen. Dans dans dans. Michael michael michael. Bra bra bra. Hehe, jobbigt. Ja, trist att vi inte ska dansa den dansen på uppvisningen imorgon, fast de blir ju en egen dansshow senare!

Kvart i 8 befann vi oss på Sorello, hela 14 pers. 13, kanske. Nåväl, jag åt upp en hel barn-kalleanka idag. Pratade lite strunt med alla och begav mig sedan hemåt. I regn. Hemma fortsatte jag att tjabba lite med martina och hennes två följeslagare. Nu sitter jag med idrotten, nötar nötar nötar. Tänkte slå mig ner och läsa i boken lång in på småtimmarna idag. Känns som att de behövs.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0