you don't have to be a part of the problem

Godmorgon!
Idag vaknar jag av att jag helt omedvetet sitter och vickar på mina tår. Jag har inte en aning om hur det gick till, men det var så det var. Känner mig lite sådär halvt morgonpigg idag, fast den tidiga säng-liggar-kvällen igår förklarar kanske den biten.

Idag var det meningen att jag ska ut på upptäcksfärd i älmhult och försöka fixa en praktikplats. Jag vet inte hur jag ska lyckas, men på något sätt måste jag. Veckorna drar ifrån och jag kommer ångra det om jag inte börjar leta nu. Sedan måste jag in en sväng på lindex, kanske trendhouse också. Vet inte varför, känner mig mest ganska lost på den fronten.

Dags att äta meningslös frukost.
puss!

helt opassande


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0