you don't know who I am or what I do

Lisa kom över för lite patoch te. Mysigt må jag säga. Innan dess var jag och pappa och tränade lite på att backa runt gathörn och dragläge. Iallafall, jag och lisen pratade igenom fredagkvällen och sedan for timmarna iväg och klockan fem åkte jag ner till haganäs. Tidningen var där och fotade lite och troligtvis ställt lite frågor om tävlingen. Fruktar över att se bilden i tidningen. Tur är vet jag inte vilken tidning människan kom ifrån. För första gången på ett halvår körde jag några varv på airtracken också. Jag saknar faktiskt gymnastiken otroligt mycket. Jag har nästan bestämt mig för att börja till våren igen, nästan 100%. Förhoppningsvis har man lite lärningar kvar i kroppen. 

Vid 6tiden bestämde jag mig för att dra mig hemåt, jag fick äran att köra hem från haganäs också. hehe. Gick ju ganska så bra ändå minsann. Chockerade mig själv där ett tag. Nu har jag klivit ur duschen, väntar på att elin ska komma över med närvarolistorna för barngymnastiken så jag kan skriva lite och sådär. Sedan tänkte jag lägga mig i sängen och sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0