you had it in you

Jag lyckades både med det ena och det andra jag hade tänkt mig för dagen. Städa rummet och gå en promenad. Check och check. Jag och mamma var ute i 2½ timme idag. Gick och gick. Stannade till i några affärer också, fast det måste man ju. Kom hem med lite fika ifrån deres också, känns inte helt fel faktiskt. Tänkte avnjuta det ikväll då det inte blir någon bio för oss ikväll.

Istället ligger jag och kollar på confessions of a shopaholic. Pappa har lite besök här hemma så jag fick ta mitt pick och pack från soffan och gå in på mitt rum. Helt okej med tanke på hur vackert städat det är där, förvånade mig själv där.  hehe.


gammaaaal


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0