Did you show him all those things that you used to do to me?

Innebandyn slutade lovligt för herrana. 7-3.
Nu är jag hemma en timme innan jag beger mig iväg igen på träning. Dans ikväll. Vet inte hur min svanskota ska ta detta, stolarna på haganäs läktare är inte som soffan här hemma, långt ifrån. Skulle i vilket fall som helst hinna fika lite kanelbullar, det är ju trots allt kanelbullens dag idag va? Eller är jag helt ute och cyklar i ovädret? På tal om att cykla, det vorde inte nådigt att behöva cykla i detta vädret. Som det blåser. Tur man får skjuts ikväll då.

När jag kommer hem ska jag fortsätta skriva på engelskan, försöka komma halvägs iallfall. Ledig imorgon, hinner nog skriva lite till då.

En bild från dansen. Lånade bilden av Linda. Hope you don't mind :)


Kommentarer
Linda

Sjukt synkade=) Ni är bäst=) Du får ta hur många bilder du vill;)

2009-10-06 @ 22:43:02
URL: http://chicadelika.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0