thats the moment you came to me

Har precis bamse-kramat Sara hejdå nu, nu lär det väl bara tar år och dar innan vi ses nästa gång känns det som. Som vanligt hade vi en del att ta igen vad de gäller våra liv. Den mesta tiden gick åt till att prata och jag satt även med lite plugg. Alltid lika roligt att träffa henne, hon är sig lik. Vi gick också igenom min blogg och läste super gamla inlägg från back in the days. Så mycket man saknar och så mycket man har glömt.

Nu har jag slängt in en färdigrätt i mickron, ingen som kan laga mat åt mig idag. Så, jag gör det enkelt för mig. Studierna fortsätter och lär nog göra det hela dagen.


(but heeey, jag glömde visst publicera detta för ett par timmar sen, gogo!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0