like a schoolboy sneaking out the window

Jag tycks alltid sträcka något i min kropp när det är dags för träning, ikväll var de mitt innerlår som fick ta smällen. Jag kan inte kalla mig själv för vig längre, det var ett tag sedan.
Nu var det tänkt att jag skulle lägga mig och kolla lite oth som vanligt, skulle försöka somna i hyfsad tid, klockan tio blir det att ta tåget till växjö som jag nämnde tidigare. Hade väl inte tänkt att inhandla något ändå, det klirrar inte så värst högt i min kassa må jag säga. Krabb med mitt handelsbankkonto också, de kan typ ta sig i skitan eller något. Det kommer ju att bli en trevlig tripp med bra flickor iallfall, det är vad som räknas, eller hur? :)

tanken var att en bild skulle in här, men datorn verkar inte så sugen på att samarbeta, varken med mig eller mitt internet. Så godnatt nu va!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0