don't believe that anybody feels the way I do

Träningen var fin, ganska kylig dock. Inte så värst mycket att göra med tanke på att det är höstlov och alla är iväg. Ganska skönt det med tanke på att det inte riktigt kändes som att jag hade huvudet med mig. hum, fast vem har det när det är lov? Jag åkte hem i all världens fat och tryckte i mig clementiner så det gölade om det. Slängde i mig en glass på kuppen också, fint det.

idag har jag varit den där patetiska facebook-kristin som jag egentligen inte vill vara, men ack vad svårt det är. Jag tror jag behöver hjälp med det där, ta in på behandlingshem för det där funkar ju inte riktigt. Åhhååhåhå. Jag blir galen. Nu sitter jag brevid johanna i hennes tvrum, vi har lite tisdagsmys. Tur jag har henne faktiskt, som jag saknat tjejen.



Kommentarer
amanda

kristin, vi är båda offer för det där hemska idag!

vi får gå behandling tillsammans. punkt slut.

2009-10-27 @ 22:31:09
URL: http://amandut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0