give me all of you

Tjoho igen ja!
Jag studerar och studerar produktkännedom och jag lär mig ingenting på det känns det som. Det andra kategorierna till provet har jag kunnat sätta fingret på, ganska skönt. Den biten ska nog gå, men produkterna är jag lite orolig över. Hum. De kan gå, chansen är dock liten. 1 på miljonen eller något.

Engelskan spårade ur lite idag, anna slängde igång ett par härliga jullåtar på sin dator och vi alla sjöng med. Allsång är nog vår grej tror jag, ja, faktiskt. Nu längtar jag lite till julafton och julskyltning. Förhoppningsvis med lite snö också iår. Wouldn't be wrong. Nej, jag ska inte börja prata om julen redan nu!

Jag var olydig och satte igång ett avsnitt one tree hill när jag kom hem, även om meningen var att jag skulle nöta plugg. Det gjorde ingenting, för det var spännande minst sagt. Vill ha tisdag igen, så jag kan kolla lite till, over and over again. Nej, nu försvinner min dyrbara tid. jag återkommer!

bara för att fylla ut ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0