I had it all but not what I wanted

Mitt rum är kliniskt ren, nästan. Ganska skönt att ha det städat och det tog mig endast 30minuter. Det brukar vara värre. I vilket fall som helst har jag skrivit några meningar på engelskan och har inte en aning om jag gör rätt. Återstår att se. Snart tänkte jag bege mig ut, tonvis med sten i fickorna of course, det blåser minsann lite granna. Industriområdet is the place to be. Denna gången utan ett enda motorstopp kanske?

Har kommit in i en dålig vana med att platta håret jämt nu, igen. Kom ifrån det där i ett par veckor, men nu är fixeringen tillbaka igen. Jag som försökte odla lite hår så att jag förhoppningsvis slipper platta det då det kanske ligger lite bättre. Det går trögt framåt ska ni veta. Tror jag ska slänga min plattång i väggen och de resterande två också minsann.

nu ska jag äta.

och jag bjussar på en ganska så gammal bild från i somras i väntan på att min dator ska fyllas med lite roligare bilder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0