I never ment to start a war

Jordin sparks album är faktiskt inte så tokigt.
Nu har jag gjort mamma fin fin i håret med skruvlockar. Är inte van vid att se henne i sådana lockar, inte ens nedsläppt till och med. Så det är verkligen något nytt! Party ikväll på ekebo minsann, haha! Gamlingar lär dansa för fullt, om de nu är välkomna.

Nu var de tänkt att jag skulle byta om och strax befinna mig på haganässkolan klockan fem. Jag har förresten kommit fram till att det inte är träningsvärk jag har i vaden och i låret. Jag har fått en fet jävla sträckning ska ni veta, det är inte skönt någonstans. Attans spagathopp, splitthopp eller vad de nu var. Det var inte skönt för mitt ben må jag säga. Får väl se hur jag lyckas slingra mig dessa två timmarna. hum.

hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0