i'm not the only one lying

Jag älskar morgonpromenader i duggregn på hösten. Det händer dock inte så ofta men idag slängde jag benen bakom nacken och gick ut redan vid tio. Skogen är som finast nu skulle jag vilja säga, finns ingenting med den som inte är fin nu. Alla färgkontraster, alla löv som ligger på marken, listan kan bli lång. Träffade på en mycket söt tant med en liten jackrussel som inte var lika söt och såg mest ut att vilja slita molle i tusen bitar. Tanten var söt iallfall.

Nu har jag mest vilat, kollat på de nya avsnittet på säsong 7. Fast jag somnade ifrån det, så jag ska nog titta på det igen ikväll efter träningen som slutar klockan 7. Resten av dagen går åt till att vila, eventuellt hjälpa mamma att laga mat som hon ska ha med sig till jobbet.

Nu ska jag nog äta lite själv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0