it feels, like the first time

nu har jag skuttat ner i min oversize, alldeles för håriga JB-tröja. Arbetet är så gott som klart, men jag funderar på om jag bör skicka in de ikväll eller konka med hela datorn till skolan imorgon och göra en fin finish där? Dock lär jag ju inte skriva mycket mer på de där än vad jag gjort här hemma, troligtvis inte. Ganska svårt att skriva arbeten nu när man inte vet något om hur lärarna bedömer och vad de förväntar sig av en. Jag har ingen aning ska ni veta, inte. en. aning. Jag märker väl imorgon vilket humör jag är på. Troligtvis inge vidare bra, med tanke på att jag kommer att bli tvungen att gå till stationen imorgon. ACK! cykelfan..

Nu tänkte jag tvätta bort mitt smink, borsta tänderna, dra på mig sovkläder och somna till one tree hill. Bara imorgon kvar, hello höstlov! hello ledighet och hello darkness. höhö. mörkt de låter. Iår ska jag fira halloween, ensam eller med andra. Det ska firas! Somehow. hmm..

godnatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0