Love has a reason, there's a meaning to the world

Vardagslyx är att hinna med tre-tåget. Det hände oss två gånger denna veckan, unbelieveble! Idag lyxade vi även till det med en strutglass och en dumleklubba samt lite massage.

Frisörsteknik all day long. Vilket är himla roligt, annars hade jag inte valt frisörlinjen minsann! Fortsatte där vi slutade förra veckan, klippa klippa klippa. På tåget hem möttes vi av en ganska så konstig händelse må säga. En dam, eller vad det kan ha varit, tappade sin mobil, slog i huvudet på vägen upp från golvet och konduktören frågar hur de stod till och frågade om hon ville ha plåster. Tjoho, ett plåster! Jag vet, tråkigt egentligen, men det är vårt enda sätt att roa oss på när eftermiddagshumorn slår till. Lite annat dittan och dattan fick vi till på tåget. Knäppgökar.

Nu var det tänkt att jag skulle slänga i mig mat, cykla till träningen, hem, och sedan ska jag och amanda troligtvis sitta och nervösa oss. All lycka till oss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0