of course

Hej!
Kusligt lugn och tyst kväll igår må jag säga. Jag kollade på Hitta nemo i min ensamhet, bara för att vi pratat om den i skolan. Snart tänkte jag faktiskt slänga igång björnbröder också, när jag ändå är i farten. Runt halv 12 somnade jag ifrån filmen och vaknade igen vid 8. Då var de dags att slänga på sig de allra varmaste jag hade, koppla hunden, sätta sig i bilen och fara ut mot båthamnen. Med papi såklart! Parkerade bilen och gick mot bökhult, fint med alla färgglada löv. Åkte båt tillbaka till båthamnen och satte på båten på släpet och åkte hemåt. Väl hemma stod jag med högtryckstvätten i högsta hugg. Efter någon timme somnade jag.

Nu har jag ätit pannkakor och har precis duschat. Jag var redo för en bra kväll, tills planerna ändrades. Nu tänkte jag mest köra på plan B tror jag. Om det nu ens är någon plan, fast det hoppas jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0