orphan

Okej, jag kommer inte att kunna sova på hela veckan nu. Kollade nyss på den sjukaste filmen jag någonsin sett, troligtvis. Orphan heter den. Handlar om en familj som adopterar en tjej som det är något skumt med. Resten märker ni väl om ni kollar på den, men på något sätt känns det som att det skulle kunna hända i verkligheten. Inga creepy gubbar som hon i the grudge eller något sådant löjligt. Ren verklighet typ, inget jag rekommenderar en mörk höstkväll.

Nu var de tänkt att jag skulle kolla på någon annan film, lite mer uppiggande, typ one tree hill eller något. De känns som att jag kommer att hamna på andra bättre tankar då. Dags att vrida tillbaka klockan vid 3, ganska gött ändå. En timme extra att spendera i sängen imorgon och avnjuta morgonen utan att få dåligt samvete över att klockan är mer än vad den egentligen borde vara. Fint. godnatt antar jag, för sova ska jag nog göra så småningom :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0