truth is in there somewhere

Woah, jag är helt slut! Kom hem vid 4 eller 3 beroende på hur man ser det. Om klockan var tillbaka vriden eller inte, min var inte det. Trevlig kväll i vilket fall som helt. Ganska läskig ett tar när jag skulle gå hem och en man gick bakom mig, i raska steg, jag gick självklart fortare när jag hörde honom. Rätt var de var så ropar han på mig, jag blev lite halvstel och svarade iskallt samtidigt som jag i raska steg traskade hemåt. Hur fort jag än gick så hann han ifatt mig, och han berättade hela sin livshistoria för mig och verkade ganska snäll. Han luktade dock en aning mycket sprit, men vafan det var ju lördag. Han svängde in till sin lägenhet och jag gick vidare.

Idag har jag mest legat i sängen och undrat var tiden har tagit vägen, ungefär som alla andra söndagar. Sitter och funderar på om det är någon dans ikväll eller inte, bäst att ta reda på de känns det som. Ska försöka städa lite här hemma innan dess, mammas ord är lag. Och mitt rum är mest fullt av hår, vilket inte är så fräsch så jag ska nog ut och rista av mitt täcke och dammsuga mitt rum, så varför inte städa hela huset liksom? Time to go, hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0