when love takes over

Igår blev en bättre kväll än jag hade i fredags måste jag säga. Det ryktades om fotboll och party hemma hos Mathias. Mycket trevligt folk som var där och allt var i sin stämma. Kameran låg mest i väskan och vilade sig, men ett par fina bilder fick jag, som jag tyvärr inte kan lägga ut. Vi som var där vi såg vad vi såg och såg vad vi inte ville se kan jag ju säga. Åkte hem i hyffsad tid då jag inte kände för att ränna ute hela natten, kom hem, åt lite och sedan slängde jag igång en film.

Idag är planerna att träffa Sara! Lite plugg antar jag att jag ska få in också, prov denna veckan och en massa annat känns det som. Buhu. Well, jag antar att även våran skola har läxor och prov, som vilken annan skola som helst. Fast jag hoppades nog mest på att det inte skulle vara så. Nåväl. Dags för frulle. puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0