you got a look about you, tell me what's wrong

Det blev lite björnbröder-filmen och lite goa citat där ifrån, nörd vid datorerna och prat. Runt halv 12 begav jag mig hemåt i mörkret och damp ner i sängen framför one tree hill. De är bra minsann. Vaknade klockan fem av att ha fått flera sms och vid den tiden fortsatte de att vibrera i den till klockan slog 7. Ett fint jag fick tidigare var
- "skaka den först upp och ner 10 gånger, sen gnider du den lite mot ett kylskåp och sen lyfter på batteriluckan lite försiktigt och blåser lite lätt på batteriet och sen kommer den funka igen"
Det ska tydligen funka mot att mina gratissms är slut. Jag blir lite smått galen på att jag inte kan svara på någons sms numer, det suger pretty good. På söndag mina vänner kan jag nog svara.

Idag är jag trött och vill nog mest ligga kvar i sängen, fast de tänker jag nog inte göra. Bortkastad tid. Så istället tänkte jag ta mig ut en runda, om det inte regnar förstås, jag har inte hunnit kolla ut ännu. En bra början vore kanske att kliva ur sängen, dags att börja med det tror jag minsann. Lite mer än halva lovet kvar nu, de börjar dra ihop sig kära fr1or!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0