090910

Det har varit en mycket bra dag, men också helkass och jätte stressig.

Det som varit bra är att vi har frisörsteknik hela dagen. Fortsatte att klippa och fick även 'färga' med balsam. Låter säkert helt skumt i era öron, men det var i vilket fall som helst väldigt kul. Det negativa med dagen är att jag har mått hur illa som helst hela dagen, fast de har förhoppningsvis ingen märkt av. Man måste bita ihop när de är frisörsteknik!

Stressade som en gris från tåget till klöxhult. Fast jag fick skjuts av mamma, men grejen var att jag inte hittade bilen förrän klockan var fem. Lite försent då med andra ord. Slängde på mig mjukisbyxorna i bilen, av med skorna, springa in i hallen, flåsa en hel del, fortsätta bita ihop och leka med barnen.

Det är ju bra det finns bra klipp på youtube som kan glada upp en.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0