090913

Ameen hallå!
great kväll igår. Mötte upp killarna på konsum, där de skulle handla fetsaker. Gick vidare mot torget, bort till silverdalen efter som robin tvunget skulle ha sin sockervadd. Fortsatte hemåt mot daniels place där vi slängde igång en film efter mycket om och men. De ville naturligtvis kolla på family guy, som förövrigt är det sämsta programet som någonsin skapats. Kollade på Role Models och sedan spelade vi (dem) fifa. Daniels pappa upptäckte saker i claes lådor som vi egentligen inte ville veta av, haha. Galet roligt nu när jag tänker efter egentligen!
"Om du kliar där uppe så kan jag klia där nere"
yes, vi var nog med om lite allt möjligt igår skulle jag tro. Vid två stack både jag och robin och jag började den långa promenaden hem. Fast syrran mötte mig halvvägs på bron med cykeln så det gick lite fortare. Åt cornflakes när vi kom hem och somnade gott i sängen.

Idag har jag mest suttit och nötat lite one tree hill, återigen. Låt det inte förbli en vana. Snart börjar ju förresten säsong 7! Undrar hur den kommer att bli nu när de bästa inte ens är med. We'll see! Nej nu ska jag minsann dra mig från datorn strax. See you later alligator :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0