090914

godag!
Jag har minsann hunnit med både det ena och det andra idag och ändå är klockan bara drygt 2. Först blev de en tripp till maxi med mamma och syster, gick även ner till handelsbanken för att aktivera mitt kort. Har två bankkort nu, så blir svårt att försöka hålla reda på koderna till diverse kort. Hm. Har en känsla av att de kommer bli många långa köer efter mig i kassorna där jag står med mina två kort och två koder som ska passa ihop.

Sedan åkte jag och mamma ner till ekebo med molle för alla gamla tanter och gubbar ville titta på honom. Åh vad glada dem blev, och det var kul att träffa dem igen. Även om de knappt vet vem jag är längre, haha. Han skällde faktiskt ingenting, tur de, utan han var mest rädd och hade svansen mellan benen.

Annars idag är planerna att besöka tandläkaren vid halv 5, ACK! Kanske dra en sväng om inom haganäs och kolla på lite gymnastik träning. Sedan var det tänkt att jag och pappa skulle övningsköra lite. Dear God, hur ska detta gå?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0