always running around and chasing time

Oj vad mycket fina kommentarer jag har fått idag på förra inlägget. Fortsätt så.

Skolan idag har varit helt okej. Vi satt på någon föreläsning från klockan 9 till 11 och lyssnade på en kille med riktig cool stil. Han pratade om att det inte var bra att lägga ut bilder på facebook och blotta sitt liv i bloggen. Wohoups. Nu bör jag nog se upp lite med vad jag skriver här, ifall någon skulle göra någon upplysning på mig i framtiden när jag ska skaffa jobb. Vill ju inte se ut som en idiot då. Och så pratade han om wow och cs som inte intresserade mig särskilt mycket, men han var jävligt rolig att lyssna på.
"här har vi en kvinna på 91 år, ganska snygg. Undra vad hon käkar till frukost" - så lät de väl på ett ungefär. m.m.

Sedan åt vi och sista lektionen slutade halv 2. Fett gött att hinna med 2tåget.
Är hemma från barnträningen nu, tycker bara att vi blir fler och fler och snart får vi inte ens plats i lokalen längre. så illa börjar det bli. Fast vi biter ihop och leker på vi allihopa. Nu tänkte jag äta något gott och sen slänga mig i sängen för nu mår jag illa och har ont i huvudet. Ack. hej så länge :)


Kommentarer
Anonym

(y)

2009-09-24 @ 20:57:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0