biblioteket

Hejhejhej!
Vad jag är glad att det är fredag idag mina vänner. Känns super bra och strålande väder är det ute också. Idag hade vi hantverksorientering hela förmiddagen. Kollade på lite filmer och sådant, efter rasten fortsatte vi med att färga lite ögonfransar och ögonbryn igen. Vi fixade Julia lite och fin blev hon.
Sedan var de lunch och ärligt talat. Vilken jävla lyxmat vi får. Idag fick vi kotletter, vilket vi aldrig hade fått på Gemöskolan. Fredagslyx. Satt ute och betade av tiden i det fina vädret och nu sitter vi på statsbiblioteket och söker information om hantverkshistoria. Inte kul. Istället har vi satt oss nere vid fika avdelningen och vi alla har köpt en stor fest chokladboll. Jag skojar inte om att dem är riktigt stora. Tänk er en tio gånger större chokladboll än vad man brukar baka där hemma. Egentligen skulle jag nästan ta ett kort, men det skulle nog se väldigt turistaktigt ut.

Fast egentligen borde vi nog söka lite fakta nu, det tar emot.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0