brand new day

Har suttit och lyssnat på en föreläsare även idag. Den där lanza-killen visade sig vara en icke-lanza-kille. Han var istället en Grazette-kille som pratade om hur man tar hand om kunder och han skämtade till de en hel del minsann. Riktig härlig kille att lyssna på.
Ganska god lunch i skolan med kyckling i bbq-sås och nu har vi materialkunskap eller hantverksorientering, jag minns aldrig vilket. Sitter och skriver om silversmed för de ska mitt hanverksarbete handla om hade jag tänkt mig.

Fredag idag. Känns riktigt fint, dock har jag ingen större aning om vad jag ska göra. Tror det var ikväll Emelie kommer till älmhult, så ska nog försöka se till att träffa henne. Är det fest någonstans kan ni ju hojta till lite!
Puss så länge-.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0