but there doesn't seem to be anyone around

Jag är värdelös på att hälla pucko i ett glas, för innan jag visste ordet av de hade det börjat droppa från bordet. Då var de bara till att torka och le. Jag har också hunnit göra en frisyr på min docka, blev faktiskt ganska nöjd för en gångs skull. Ikväll blir det kanske sleepover med evelina, pillowfight. hehe. Fast vi har inte riktigt bestämt något ännu, det går ganska trögt framåt med andra ord. Försöker få med johanna på något vänster också. Det hade varit fint om det blev något,  så jag inte sitter här hemma och bara ruttnar.


Rolig liatorpsfest som jag helst hade velat kliva tillbaka till.
En natt med galna händelser.


Kommentarer
Anonym

Haanniiii! :)

2009-10-01 @ 19:22:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0